Snart en vecka sen jag tvärslutade med min antidepressiva..tyvärr ekonomiska skäl.
Blivit en del theralen droppar osv.

Idag är jag helt slut pga olika skäl, dock ringt och fixat alla mina skulder så jag har info för betalning i slutet av månaden, en STOR sten som lättar när det är gjort…fräsch nystart.

Iaf så har ja tagit 2st seroquel samt 2 propavane och ligger nu o lyssnar musik…känner mej rädd och ledsen som man kände som barn, rädsla för att helt tappa greppet o sladda av banan.
Hoppas det känns bättre imorgon då frugan fyller, själv fyller jag på söndag.

Så hoppas innerligt att kropp o psyke inte klappar ihop, ska gå på medicineringen igen när jag får pengar.

Ta hand om er därute och lyssna på kroppens signaler innan det är försent, för känslan nu i kroppen är som influensa + övriga krämpor pga utsättning :/

Om ja kunde skulle jag önska nollställa kroppen i present på söndag.

