Idag fick ja då mail ifrån Banhof angående min uppsägning av fiberuppkopplingen hemma, pga bristande betalning.
Känns bara så supersurt men så kan de tyvärr bli när man hamnar i en annans sits med sjukskrivningar och annat skit, har iaf en polare som jag “hyr-lånar” sticka av med 3Medium, stryper vid övergången gräns.
Så man kan ändå vara med i leken lite, så nu har ja 2st stationära som mest står, hade ju en till torrents och filmer ihop med en extern samt en något bättre med en fräsch Win7 i köket, men använder mest min bärbara så ska nog överleva iaf.

Men men…vet inte hur ja ska kunna förklara känslan att konstant halka efter och bli av med sak efter sak, jobbade stenhårt förut o skaffade de jag behövde inga konstigheter men sen ändrar sej livet supersnabbt tyvärr och då blir det till slut ohållbart.

Men har snart möte med IT ansvarig inom kommunen inför ev arbetsträning/praktik så hoppas på det bästa samt att det finns utrymme att visa framfötterna.

Så lite av den här posten var mest för o få gnälla eller säga vad som trycker från mitt håll 🙂
men hursomhelst så har man någonstans ett hopp om att kanske komma igen annars kan man lika gärna packa ihop redan nu, för ork till fler motgångar finns inte på kartan,

