Hämtade idag äntligen ut min Huawei Sonic (Comviq) med 1 års Fri Surf paket 

Har sedan tidigare Comviq så tankade bara på värdebeviset o sen körde jag, jäkla ok telefon för dom pengarna..599spänn.
Köpte tidigare iår en billig Nokia som jag skickade in efter de kom en massa konstiga småsprickor här o där, fick efter bra länge meddelande att det var självförvållat….helt sjukt, så fick välja på att få den lagad för 600+frakt, eller tillbakaskickad i befintligt skick för 399+frakt.
Telefonen ny kostade 699 så dom ska få meddelande om att dom kan trä in den i valfritt utrymme…betala för att få tillbaka sin telefon som man skickat in via garanti, helt sjukt.

Men iaf, surfade häromdan in på Comviq o såg den här billiga luren..upptäckte sen att man kunde köpa den på Ica Maxi riktigt billigt så jag slog till.

På tal om Huawei, har en kompis som har ett Tre Mobilt Bredband Medium (stryps till 200kbps vid för stor användning, vilket är ok hastighet ändå) som han inte använder.
Gör nu så att han får månadskostnaden av mej o jag använder bredbandet (99kr i månaden).

Hade ju sen tidigare en Telenor USB sticka som låg o skräpade, så igår gav ja mej på den för upplåsning och lyckades =)
Så har varit 2 ganska ok dagar nu.

(Egentligen ett meningslöst inlägg men, inte skrivit på länge hehehe)

 

