Onsdag idag, pissväder, trött, livslust noll….tycker tamejfan snart de ska bli lite mer somrigt och inte bara teasa med värmen då o då som de varit ett par dagar.
Går på folkhögskolan mellan 9 – 12 varje dag och det är helt ok, en del grejjer vi pysslar med och lyssnar på är ju segare än sirap men, så är ju livet med så en annan är relativt van typ 🙂

Önskar mej varmare väder, lite bättre på den ekonomiska fronten och sällskap…så inihelvete trött på och sitta och uggla själv, borde iofs vetat det när jag flyttade hem till Karlskoga igen.

Gamla klassisar osv lämnade man ju när man gick i 2an så dom har man inte nån koll alls på tyvärr, många kanske tänker att “man måste ut för o träffa folk” jag håller absolut med men, inte så jäkla lätt o lära känna folk eller träffa någon tyvärr.

Iallafall glad jag kom ifrån Vingåker för där är större delen av befolkningen hjärndöd, inskränkt, “fyll på valfritt ord”
Förutom då såklart de jag känner och pratar med så ingen disrespect hehe.

Men men ska väl fortsätta min sega jävla dag och hoppas på bättring framöver både på det ekonomiska och privata planet =)

Word..

